جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
استاندار ایلام

حوزه/ استاندار ایلام از پروژه تعریض و چهارخطه کردن مسیر نصریان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز در سفر به شهرستان دهلران، از پروژه راه‌سازی نصریان(چهارخطه کردن مسیر مهران-دهلران در کیلومتر ۷۴.۵ تا ۷۸.۵) بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید اظهار داشت: تعریض و چهارخطه کردن دو مسیر پرخطر نصریان و سنگرنادر به طول ۴ کیلومتر، در مجموع بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: پروژه نصریان با اعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان، ۵۱ درصد پیشرفت دارد و از نظر ریالی نیز ۵۴ درصد پیشرفت را نشان می‌دهد.

بهرام‌نیا ادامه داد: پروژه سنگرنادر، به عنوان یکی دیگر از مسیرهای حادثه‌خیز، بیش از ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی این پروژه را یکی از قطعات کلیدی در چهارخطه کردن مسیر مهران-دهلران-اندیمشک دانست و یادآور شد: افتتاح این پروژه نه تنها نقاط حادثه‌خیز را حذف می‌کند، بلکه در تسهیل تردد زائران اربعین نیز نقش بسزایی دارد.

استاندار ایلام با اشاره به کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات در مسیر مهران-دهلران در اربعین ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته، از تلاش‌های راه و شهرسازی، راهداری و راهور استان قدردانی کرد و گفت: این نشان‌دهنده توجه ویژه به ایمنی راه‌ها است.

وی به اقدامات انجام شده در مسیر مهران-دهلران و دهلران به اندیمشک اشاره کرد و یادآور شد: از مجموع حدود ۱۰۰ کیلومتر مسیر دهلران به اندیمشک، حدود ۷۰ کیلومتر در حال اجراست و تلاش می‌شود ۱۸ کیلومتر دیگر نیز به پیمان برود تا کل این مسیر به‌صورت چهارخطه زیر بار ترافیک برود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha